Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2019 20:28 - Конференция "България - дух и култура"
Автор: andorey Категория: История   
Прочетен: 1227 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     През уикенда в град Варна беше проведена 24-та национална конференция "България в световната история и цивилизации - дух и култура". Благодарение на неуморността и постоянството на организаторите и тази година изследователи от цялата страна имаха възможност да се срещнат, да обменят идеи и информация, да изкарат приятни часове  заедно. 
    Докладите и видеозаписите от конференцията ще бъдат качени допълнително в сайта на сдружението "България - дух и култура". А дотогава тук представям няколко лични записа от събитието - 

Откриване - хор "Морски звуци 

Приветствие от Даниела Василева - организатор на конференцията

Доклад на д-р Владимир Славчев за новите открития в т.нар. Варненски халколитен некропол 3









Гласувай:
3



1. barin - Здравей, Андрей. Имаше много ин...
25.11.2019 22:42
Здравей, Андрей. Имаше много интересни доклади. Аз ходя на конференцията всяка година вече за повече от десет-м петнадесет години. Забелязвам,ч е нивото надокладите се е вдигнало. Аз не бях допуснат до доклад, но не се ъмнявам в обективността на Даниела Василева и комисията. Затова бях в залата и аплодирах докладчиците. От докладващите д-р Св. Попов ми е съсед и приятел и отначало заради него ходих да слушам докладите. Искаше ми се и аз да се изоправя пред публика, но изглежда има по-достойни. Тъй като всеки си хвали и харесва своето мога субективно да кажа, че и моят доклад би имал успех. След няколко дена ще го публикувам в блога, нека читателите се изкажат.
Поздрави!
цитирай
2. andorey - Чакаме с интерес темата. Поздрави!
26.11.2019 09:59
Чакаме с интерес темата. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andorey
Категория: История
Прочетен: 2165062
Постинги: 356
Коментари: 2332
Гласове: 5623
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930