Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2019 10:23 - Блогът ми - с един милион четения
Автор: andorey Категория: История   
Прочетен: 2370 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Да отбележа и аз един милион посещения, отчетено от брояча на блога преди няколко дни. Реално не всички те означават четене на дадена статия, но поводът си струва да се отбележи и да се кажат няколко думи.
    Регистрирах се в блог бг в началото на 2012 година и оттогава пиша редовно, всеки месец, с едно по голямо прекъсване от началото на 2014, за 7 месеца. Прекъснах именно заради политиката на блог бг да толерира посредствеността и отявлени тролове по най различни начини. Резултатът от тази политика е ясно видим днес. Много качествени хора напуснаха блога, читателите рязко намаляха. Ако днес се радваме на 300 четения в рамките на първата седмица, през 2012-2013 година нерядко достигахме 2-3 хиляди четения за тази първа седмица. Премахването на рубриката популярни блогове от първата страница на блога, преди известно време, беше много правилен ход, но струва ми се твърде закъснял. Дано блог бг да успее да се "съвземе" все пак.
    През годините съм се старал да предлагам качествени статии, тук в блога, които често ми отнемат цял ден писане, стиковане и научна проверка. Затова някои от статиите наричам тук именно статии, а други, които не изискват толкова много усилие, наричам постинги. Всъщност тази разлика е трудно да бъде направена и аз се лаская от мисълта, че повечето ми постинги тук са всъщност научно-популярни статии.
    Въпреки, че пиша тук вече доста години имам още материал за стотици постинги, без да казвам голяма дума. Някои от тези статии-постинги ги превъртам в главата си много години и не съм ги написал по една или друга причина. Скоро ще прочетете един такъв материал и други, а и много други живот и здраве.  




Гласувай:
7



1. morskipesni - Благодаря за полезните материали и отделеното време!
23.10.2019 12:25
Наред с оттеглянето на стойностните автори и много от графоманите се отказаха да цапат. Това е доста позитивно!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави, Андрей!
23.10.2019 13:41
Да, аз ,горе- долу съм от същото време тук и съм запознат с творческия ти път! Имах и много други занимания в момента, чувствах се в изолация тук и бях на път да заровя" огъня" ?И ако не беше един твой , насърчителен коментар, вероятно щях да го направя?
Един милион е малко за твоите възможности, но все пак е постижение, милионер си!
И става дума за реални, не имагинерни прочити
Но разни хора, разни идеали!
Господ да съди, не е наша работа това!

Тя, България оредява откъм хора, скоро щели да останат пет милиона, барабар с цигани, арменци , вреи и каквито други има Май Българите ще бъдат само 100 хиляди, както твърдяха едни македонци преди години....

Та и това ,процентно, се отразява на броя читатели в сравнение с предишни години!
Някои от изброените по- горе, ще дойдатв блога само, ако някой им пусне мухата ,че в него има старо желязо!? Как да търсиш читатели сред тях?
Все пак, пожелавам ти да умножаваш милионите....читатели!

А за тези с фиктивните читатели се носи слух, че търгували с мъртвите души на Нюйорската борса Някакъв филантроп ги изкупувал в пакет по долар парчето!?

Здраве и успехи, Андрей!
цитирай
3. get - - Поздравления от сърце!
23.10.2019 22:27
- Поздравления от сърце!
цитирай
4. andorey - Да, така е господин, Симеонов! Ако ...
24.10.2019 08:51
Да, така е господин, Симеонов! Ако пишех по патриотарски, а не научно, щях да имам много повече четения. Това е съдбата на безпристрастния научен стил - по-малко интерес и четения.
Наистина ще останем 100 хиляди скоро, ама по точно 144 хиляди, ако се сещате какво имам предвид :)
Още един насърчителен коментар от моя страна, във фейсбук ми казаха няколко човека че редовно четат един интересен блогър - леонлеоновпом2 :)
казах, че го познавам, макар и не лично. Заповядайте на срещата във Варна в края на ноември да се запознаем лично, а там има и други интересни хора които се занимават с история.
цитирай
5. andorey - - Поздравления от сърце! Благ...
24.10.2019 12:06
get написа:
- Поздравления от сърце!

Благодаря, Гет.
цитирай
6. milenavarbanova9 - Поздрави, Андрей!Надявам се, ...
24.10.2019 13:04
Поздрави,Андрей!
Надявам се,също,че при успех на изборите, ще съумееш да промениш нещо в работата на идиотските български,напълно разложени,местни културни учреждения.Отново ти пожелавам успех!
цитирай
7. barin - Поздрави за постижението, Андрей. ...
24.10.2019 21:39
Поздрави за постижението, Андрей. Продължавай нататък. И аз забелязвам оттегляне на доста добри автори в различни области. Сега и аз имам по 700-800 прочита на ден, но е имало и по-добри времена. Дано и занапред да ни четат редовно. Както обичам да казвам сутрин, когато видя цифрата на брояча към 6:20 ч." През изтеклото денонощие 947 човека са прочели правилните неща в блога"( отнася се за моята страница).
Поздрави!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Благодаря ти Андрей, за поканата!
24.10.2019 23:04
Имам прекрасни спомени от конференции във Варна, бих го направил с удоволствие!
Да е живот и здраве!
Понякога и аз изпадам в математическо недоумение - нямам отчетени посетители, а броячът се върти Вероятно от Фейсбук идва разликата, въпреки ,че не съм регистриран там!
Днес една жена ,която уважавам много, ме попита за сина, защо има чувството ,че не пише? Да не би да подготвя нещо ново?
Казах и, че новото е ,че вече не е в България, не и е нужен? Беше изумена, такива ласкави отзиви е чула от проф. Валерия Фол, какви перспективи има този млад човек, как е възможно?
За съжаление, възможно е!

Желая ти успех, Андрей!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andorey
Категория: История
Прочетен: 2148718
Постинги: 353
Коментари: 2326
Гласове: 5596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031