Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2019 06:38 - Красимир Каракачанов - най-абсурдният министър
Автор: andorey Категория: История   
Прочетен: 2466 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 26.02.2019 14:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
През годините на прехода, 29 досега, видяхме какви ли не министри, вицепремиери и министър-председатели. Едва ли има човек, който без справка може да изреди дори само кабинетите, редовни и служебни, които се смениха през това време, без да говорим за техните членове.
Навремето имаше един вицепремиер, койдо изрече култовата реплика: " Егати държавата, щом аз съм й вицепремиер". След това дойде и варненският левак Николай Василев, който също беше вицепремиер, но немаше доблестта да произнесе същата тази реплика. След смяна на две министерства най-накрая го пратиха министър на държавната администрация, да решава важни въпроси, като този как се пише името Панагюрище на английски език...
Обаче въпреки всичко, по-абсурден министър от сегашния военен министър Красимир Каракачанов, аз лично не съм запомнил. И тук не говоря само за това как изглежда с каска или без каска.
Този човек, това дебело момче, държавно агентче на ДС, дори не може да го сравним със селски кръчмар, може единствено с обикновен посетител на местната кръчма. Появата му по телевизията и медиите в ролята на министър ми действа особено обидно. Напомня ми на първите го управлението на Бойко Борисов, когато и неговата поява като министър председател ми действаше обидно, но не чак толкова. След това Бойко Борисов се понаучи на политика и държане, поушлауфа се малко, с годините, но не за него ми е думата. 
Думата ми е за това, че абсурдното статукво от последните години, започва да избива по много и абсурдни начини, в държавното управление, в законотворчеството, в икономиката, в културурните процеси, в политиката. Ето и абсурдния пример с военния министър Красимир Каракачанов. Само преди няколко месеца той заяви, че ще се откаже от политиката и ще се гръмне със законно притежавания си пистолет, ако се докаже корупция и вземане на подкупи в полза на ВМРО, в случая във връзка с Държавната агенция за българите в чужбина. Че в тази агенция всичко мирише отгоре додолу, вече се разбра многократно, това показва и изказаното предложение агенцията изобщо да се разформирова. Само че г-н Каракачанов толкова бързо забрави за думите си, сякаш нищо не е било.
Имаше и един случай, които остана извън общественото внимание, със задържането на Вълчо Душков в щатски арест, преди няколко години, поради заплаха за убийство. Неговата заплаха беше именно към лидерите на ВМРО. Аз съм си писал с този човек по имейла, наистина не беше много уравновесен, но все пак съмишлениците му от ВМРО можеше да не го вкарват в щатски арест, чрез техните сигнали към американските служби, а да се разберат с него по по човешки начин.
Разбира се, не очаквам от Красимир Каракачанов да се гръмне на площада, но очаквам да си изпълни думите и да се откаже от политиката при първите официални доказателства за корупция в Държавната агенция за българите в чужбина и постановления на съда по този въпрос. И да не се заиграва преднамерено с етническите въпроси.




Гласувай:
6



1. apostapostoloff - Ша кажа на Бойко
04.01.2019 06:40
теб да те направи министър. Щото си много готин.
цитирай
2. andorey - Под шапката на Бойко не ща, по нат...
04.01.2019 06:51
Под шапката на Бойко не ща, по нататък може...
цитирай
3. andorey - Едно уточнение. Малко след като ...
17.01.2019 10:12
Едно уточнение. Малко след като написах това, последваха събитията във Войводиново, които само потвърдиха абсурдността на Кр. Каракачанов като български министър.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andorey
Категория: История
Прочетен: 2150063
Постинги: 354
Коментари: 2326
Гласове: 5600
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031